Viestintä

Nivalan seurakunnan viestinnän tavoitteena on vahvistaa jäsenten seurakuntayhteyttä kertomalla avoimesti seurakunnan toiminnasta. Lisäksi viestinnän tehtävänä on tukea seurakunnan työmuotoja, johtamista ja suunnittelua ja luoda edellytyksiä sidosryhmien väliselle vuorovaikutukselle, kristillisen uskon leviämiselle ja kasvulle.

Tiedotus jakaantuu julkiseen ja sisäiseen viestintään. Sisäiseen viestinnnän piiriin kuuluvat työntekijät ja luottamushenkilöt.

Julkisen viestinnän tavoitteena on palvella tiedotusvälineitä ja seurakuntalaisia kertomalla avoimesti mm. päätöksistä ja kaikista muistakin heitä koskettavista asioista.

Tapahtumat ja kirkolliset

Nivalan seurakunnan kirkolliset ilmoitukset löytyvät keskiviikon Kalajokilaakso-lehdestä sekä torstaisin ilmestyvästä Nivala-lehdestä. Kaikki tapahtumat löytyvät kotisivuiltamme Tapahtumat-osiosta.

Sosiaalinen media

Facebook: Nivalan seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Instagram: nivalanseurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

YouTube: NirskLinkki avautuu uudessa välilehdessä (kanavalle striimataan kaikki jumalanpalvelukset, ja tallenteet ovat nähtävillä viikon ajan)

Kaikki ideat ja ajatukset tiedotustyöstä ja sen kehittämisestä ovat tervetulleita!

Nivalan seurakunnan kirkolliset ilmoitukset sanomalehdessä